Özge Erkin // DESTAN Yorum

03:38:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba arkadaşlar 2016  ikinci kitap yorumu ile karşınızdayım. Gelelim kitabımıza  Olimpos Yayınları'ndan çıkan yazarın ikinci kitabı olan Özge Erkin 'in kaleminde hayat bulan "Destan" kitabı.
Yazar ilk kitabı "Masum Koza ile zaten gönlüme girmişti şimdi ise ikinci kitabı ile tekrardan gönlüme girdi.  




Aslında bakarsanız ilk kitabı Masum Koza'da tanımış olduğumuz Devran karakterinin "Destan" kitabında daha ayrıntısı ile işlemiş. Masum Koza kitabını okurken Devran'ın hikayesini çok merak etmiştim ve hemen wattpad den okumaya başlayıp bitirmiştim. Şimdi ise kitap olarak kitaplığımda yerini bulması bambaşka duygu oldu benim için. 


Kitabın şiirsel bir duygu katarak yazdığı kalemine daha çok bağlandım. Romanlarda çok az nadir görünen bu duyguyu yazarımız okuyucusuna başarı ile geçirmiş. Kavgalı vurdumlu kırdımlı kısımları normalde sıkılarak okuyan ben bu kitap da hiç sıkılmadan okudum. 

Kitabın konusuna değinirsek ;

Devran farklı karakterlere bürünmüş bir kişiliktir.  Yüreği ağır yaralı. Acısı büyük. 
Babasından ona kalan miras ile hayatını sürdürüyor. 
Karısını babasını ve kızı düşmanlarının hazırladığı bir pusu sonrası hayatlarını kaybediyor. 
Bu acı ile Devran koca İstanbul'un Destan'ı olmuş. Destan Yüreklisi...

Diğer bir karakterimiz ise Efsun.  
Sıkıntılı iş hayatından bir nevi olsun kafa dinlemek adına gittiği dağ evinde yolları Devran ile karşılaşır.
İlk bakışta aşık olur Devran'a. İlk bakışta kalbini açar ona.

Yüreği yaralı , kalbi kor ateşlerde acılar içinde yanan Devran'ı sever Efsun umutsuzca. 
Efsun tüm acılarına merhem olmak isterken Devran bunu istemez ve Efsun ile alay eder. 
Efsun'un kalbini kırar. Fakat kalbi içindeki duyguları fark ettiğinde kendini daha fazla tutamaz ve Efsun'un güzelliğine kalbindeki tufana katılır. Fakat geçmiş onların peşini bırakmaz. 


Kitap bütünü ile derinlemesine kalbime işledi. Hele ki yazarın şiirsel anlatımına bayıldım. 
Efsun 'un ise aşkına sahip çıkması , Devran'a kafa tutması. 
Yazarın kalemine ve yüreğine sağlık başarılarının devam etmesini ve yeni kitaplarını da severek okumak isteriz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP