Kelebek İzleri // Merve Nur Demirtaş Kitap Yorumu

08:15:00, BY Elsa Kitap -


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere 2015'in son kitabı ve 2016'ın  ilk kitabının yorumunu giriyorum. Uzun zaman önce girmem gerekiyordu fakat köyde olduğumdan kısmet bu güneymiş. Gelelim kitabımıza Eftalya yayınlarından çıkan değerli yazar arkadaşım Merve Nur Demirtaş kaleminde hayat bulunan "KELEBEK İZLERİ " kitabı.




Elif hayatı boyunca hep özlem çekmiş bir kızdır. Sevgi kelimesine vuslat...
Hayatı boyunca çocukluk aşkı ve arkadaşına aşık bir kız.  Ona verdiği sözü tutamamanın yükü içinde kavrulan. 

Türkiye 'ye gelmesi üzerine yeni okul ve yeni arkadaşlar ile tanışır Elif. 
Kalbinde ve aklında çocuk iken oynadığı, tek aşık olduğu Enes'ini görür.
Fakat Enes eski tanıdığı o masum çocuk değildir. 

Elif'in işte hayatı Enes'i okulda görmesi ile değişir. Kalbindeki ağrı daha da artar. 
Kolay değil tabi sevdiğini başkası ile görmek ve onun seni görmemezlikten gelmesi. 
Hatırlamak istememesi Elif kadar canımı yaktı. Okurken gözyaşlarımı zor tuttum.
Sonra Elif'in gözü önünde Sare'ye evlenme teklifi etmesi. 
Onların mutluluğunu izlemesi ve kendi mutsuzluğuna tanık olması içimi acıttı. 
Bazı gerçekler tabi gün yüzüne çıkınca Elif gibi bende yıkıldım. 
Annesinin babasının aldatması.

Elif'in aşkına imrendim ben Elif gibi sever miydim sevemezdim galiba. 
Elif  gibi sevmek yürek ister ve bende galiba o yürek yok .
Kitabın sonuna gelirsek aslında bu kitapta sevmediğim tek kusur sonu oldu.
Ya ne güzel tam da Elif ve Enes kavuştular ki...
Sonuna söylemeyim dedim.
Yazarın kalemine gelirsek dili sade ve anlaşılır.
Okudukça insanın okuyası geliyor.
Benim için etkileyici bir kitap olmakla birlikte ağladığım ikinci kitap oldu.

Merve Nur Demirtaş yazarlık hayatı boyunca başarılar dilerim.
Umarım her kitap bir başarı temenli eder.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP