Parola Yayınları'nın Yeni Kitapları

11:09:00, BY Elsa Kitap -





Aşka Güven - Özge Gül
Çıkış Tarihi: 16 Ekim Cuma
ARKA KAPAK
Tutkulu Aşk'taki Selin ve Murat'ın yarım kalan hikâyesi devam ediyor...
Hangi bilge dile getirmiş ya da hangi yüce âşık iddia etmişti bunu?
Aşk; her zaman huzur getirir...
Bir kez ilişti mi gözlerin, dokundu mu tenin sevdaya, yolculuğun sonu hayal ettiğin mutluluk mu olurdu?
Selin için aşk her zaman huzur vermezdi ve bunu ilk aşkı tarafından aldatıldığında öğrendi. İnsanlar birini bulamazken, Selin yeni bir aşkın gücüyle karşılaştı.
Bu gücün adı: Murat Yıldırım'dı.
Peki ya kalbi yumuşak ve aşkı hiç tatmayan Murat, Selin'i yersiz bir şekilde kaybettikten sonra nasıl bir yol izleyecekti? Sahip olmak istediklerinin bilinciyle nefes alan bu güçlü adam, galiba hayatı dalgaya alırken, acının ona dokunuşuyla da pembe bulutların üzerinde dolanmaktan vazgeçecekti.
Aşka tekrar inanmak isteyen bir kadın ve sevginin önemini anlayacak olan bir adam. Birbirlerinden başkasına ihtiyaçları yok.
Tek yapmaları gereken, aşka güvenmek...

“Bu senin için ilk dizlerim üzerine düşüşüm değil. Son da olmayacak. Karşındayken duygularımın bedenimi eğişi gururumu kızdırsa umurumda değil. Çünkü seni sevmek böyle bir şeymiş, anladım. Hırçınsın. Kırarsın. Ama sevilmeye değersin... Ben sevmeyi ne kadar öğrendim bilmiyorum ama seninle birlikte olarak 
yepyeni şeylere açmak istiyorum yüreğimi...”





Kübra Tonbuloğlu - Mafya'nın Kızı

Çıkış Tarihi: 16 Ekim 

“Lara haddini aşıyorsun!”
Babamın bağırışı beni ürpertse de sinirle oturduğum yerden kalktım ve kapıya yöneldim. Ailemden tek kalan babamdı ama o da hareketleriyle kendinden nefret ettiriyordu. Ondan uzaklaşmak için üniversiteyi bilmediğim bir ülkede okumuştum.
Oradaki sakin hayatım bitmiş ve yine bu nefret ettiğim eve dönmüştüm. En kötüsü babam hala aynıydı. Gaddar!
“Bu odadan çıkarsan senin için iyi şeyler olmayacağını biliyorsun kızım.”
Yumruklarımı sıkıp yerime geri oturdum. En son sözünü dinlemediğim de iki hafta odamdan çıkmamam için kapıma adamlarını koymuştu. Özgürce yaşadığım dört yıldan sonra yine bu hapishaneye gelmek berbat hissettiriyordu. Sakinleşmek
adına derin bir nefes aldım ve oturdum. Ardından konunun çabuk bitmesi için bakışlarımı babama çevirdim.
“Akşam birkaç ortağım gelecek.”
Babama bana ne, dercesine baktım. O ise bana aldırmadan konuşmasına devam etti.
“Artık büyüdün. Benim çevremle tanışma vaktin geldi. Sen de yanımda olacaksın.”
“Unut bunu.”
Omuzlarımı silkip tekrar ayağa kalktım. Babamın saçma sapan ortakları umurumda değildi. Sadece kendi itibarını düşünen bir adamdı. Ben ona benzemeyecektim.
“Lara!” Babam sinirini pekiştirmek için birkaç saniye durdu. Emirlerinin yerine getirilmemesine alışık değildi.
“Kendine çekidüzen ver. Sen Soysal Holding'in varisisin.”
Alayla güldüm. Ne varisliğinden bahsediyordu ki? Kaç kere beni pis işleri için eğitmeye çalışmıştı. Sadece ‘Soysal Holding’in varisi’ mi olmuştum?
“Hayır baba.” Alayla güldüm. “Ben bir mafyanın kızıyım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP