BURCU B. FİLİZ & ÖLÜMSÜZ AŞK // YORUM

09:56:00, BY Elsa Kitap -
"Arkamı döndüm. Uzun adımlarla kapıya vardım ama tam çıkarken güçlü elleri tarafından
durdurulup yüzüne bakmaya zorlandım yeniden. "Adı Aşk olsun" dedi. "Ölümsüz aşk. Hatta öldükten sonra bile devam etsin. Cennette"



Melis Saygın hem bodyguard hemde gizli istihbarat ajanı.
Ve ona verilen görev ise bu seferlerinden çok farklı. 
Amiri Özer Bey ona bu sefer çok kolay olamayacak bir görev verir. 
Son zamanlarda bir çok genç kız kaçırılmış ve 3 tanesinin cesedine ulaşılmıştı. Ulaşılan cesetlerde 
işkence ve tecavüz izleri vardı. Öldürülen kızların ikisinin  sevgilisinin sahip olduğu ses gazinosuna erkek bir bodyguard olarak girer. 

Deneyimli ellerden geçtikten sonra erkek kılığına girerek ses gazinosuna Melih Yazgın olarak girer. 
Dışarıdan bakıldığında onun kadın olduğunu kimse anlamaz. Fakat Melis'in hesaba katmadığı bir şey vardır 
oda gazinonun yeni ortağı Toprak Aslan olması. 

Yazarımızın ilk kitabından hatırlarsınız Toprak Aslan'ı. 
Melis delice aşıktır Toprağa. Evlilik hayalleri kurarken aldığı Toprak'tan aldığı bir meil ile terkedilir.
Toprak ise eski bir bodyguardır. Fakat bodguarlığı bırakmıştır.  Adonis'in eğlence merkezine ortak olmuştur.
Başlarda Toprağa çok kızdım nasıl bir kızı öle bir meil ile terk eder insan diye. Fakat daha sonra sebebini öğrenince
ise helal olsun dedim. 


Taha ya gelirse ilk başlarda bu adamı gözüm tutmamıştı zaten. Hele Melis'i sahiplenmesine falan gıcık olmuştum. 
Toprak varken sen kimsin Melis'e aşık olmak kim. Sonunda gerçek yüzü ortaya çıktı ya. Hele de Kara'ya bir zarar 
vermeden yakalanması beni çok mutlu etti. 

Sergiyo ve Afrotit arasınında bir şeylerin başlamasına da çok sevindim. 
Çünkü gerçekten sevilmeyi hakkeden bir kadın Afrodit. 


Benim en çok merak ettiğim ise Kara ve Adonis'in hikayesi. 
Aralarında olanları çok merak ediyorum ve bence sırada ki kitap da Adonis ve Kara ile ilgili olmalı. 


İlk kitap da da olduğu gibi bu kitap da da yazarımızın  içtenliği ve samimiliği gün yüzüne çıkmış.
Konular insanı kendine bağlıyor ve kitabı elinden bırakasın gelmiyor. 
Toprağın ve Melis'in heyecan dolu aşkına bence tanıklık etmelisiniz. 
Eminim severek ve bir önceki satıra geçmek için elinizden düşürmeyeceksiniz.
Yazarımızın ikinci kitabı hayırlı olsun inşallah diğer kitap da bunun kadar güzel olur ve içinde Kara'nın ve Adonis'in aşkı olur. Çünkü çok merak ediyorum Burcu Abla onların hikayesini.... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP