İNTİKAM & AYŞEGÜL ÇİÇEKOĞLU // YORUM

02:21:00, BY Elsa Kitap -
Selam Kitap severler yeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım.
İlk kitabı "Bırakma Ellerimi" ile gönüllerimizi fetheden sevgili yazarımız
Ayşegül Çiçekoğlu ikinci kitabı "İntikam" ile gene yakıp kavuruyor.
Yazarımızın bu arada Kasım ayı içerisinde çıkacak yeni  kitabı "Sen Benim Kaderimsin" kitap kapağına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.






Ailesini kaybeden Ege teyzesi ile birlikte Amerika'da yaşmaktadır. Hayatı
boyunca ailesinin ölümüne sebep olan kişiden nefret eder. Nefret duygusu her geçen gün
içinden büyür ve yerini intikam duygusu alır. Ailesinin ölümüne sebep olan kişinin ve ailesinden intikam almak tek tesellisi  olur.

İntikam almak için Amerika'dan İstanbul'a gelir. Fakat hiç bir şey o kadar kolay değildir.
Karşına Aslı çıkması ile tüm planları altüst olur ve evlenir.

Aşkın kasıp kavurduğu bu kitap da  Ege ile Aslı'nın tanışması kısmını merak edenler
hemen alıp okumalı bence. Her ilişki de olduğu gibi tatlı atışmalar kıskançlıklar engeller onların ilişkisinde
de var fakat kalplerinde birbirlerine duydukları sevgi bunları körüklüyor ve hep aşk galip geliyor. ve mutlu son ile hikaye tamamlanıyor. Zaten benim gibi en çok mutlu sonla biten kitapları çok sever insanlar.
Çünkü aşk her zaman mutlu sonu hak eder.
Tıpkı İntikam da olduğu gibi.


Yazarımızın yeni kitabını sevinçle bekliyorum.
Çıksa da biran önce okusak ...



"Ve gitmişti benim için her şeyden önemli olan kadını kaybetmiştim."



"Neden bu yakınlık ona yalnış gelmiyordu? Onunla öpüşürken Berk aklına gelmiyordu."


"İntikam insanı yaşatıyor ama aynı zamanda yavaş yavaş öldürüyor."
Bu sefer gitmemem için daha büyük bir yalan söylemen gerekli Ege, seni seviyorum yalanından daha büyük olmalı, hatta çocuk konusunu düşüneceğinden de daha büyük olmalı." 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP