[Kitap] Ölümsüz Aşk - Burcu Bahtiyar Tanıtım

10:55:00, BY Elsa Kitap -

Kitabın Adı: Ölümsüz Aşk
Yazar Adı:Burcu Bahtiyar 
Yayınevi:Aspendos Yayınları


Melis Saygın.

O bir kadın. O bir bodyguard. O bir… Psişik!
Melis, uzun yıllardan sonra ilk saha görevini aldığında, başına geleceklerden de, vermesi gereken zor kararlardan da habersizdi. Görevi gereği erkek kılığına girmesi, alkol kokan gece âlemlerine dalması ve her türlü fuhuş ve seks oyunlarının döndüğü bu yerde, kimliğini deşifre etmeden ipuçlarının izini sürmesi gerekiyordu.

Ta ki…

Toprak Arslan’la yeniden karşılaşana kadar!

Arslan Holding’in yakışıklı ve güçlü sahibi Toprak Arslan için hayat sadece işten ibarettir. Uzun yıllar önce ayrıldığı bodyguard’lık görevinden sonra kendisini ticarete vermiş ve aile şirketlerini ülkenin sayılı şirketleri arasına sokmuştur. Fakat yeni bir yatırım için, bir gazinoya ortak olduğundaysa işler hiç beklemediği bir hal almaya başlar. Asla unutamadığı, asla kavuşamadığı kadın yeniden karşısındadır!

Geçmiş, iki âşık için de geçmişte kalmayacaktır.

Büyülü bir dünyanın kapıları sizler için aralanıyor…





“Yapabileceğimizin en iyisi bu, Melis. Emin ol, ben de en az senin kadar arkadaşının kurtulmasını istiyorum. Yine de unutma, bu garanti bir yol değil! Sonunda kaybetmek de var…” dedi.
Toprak’ın yanımda kaskatı kesildiğini ve derin bir nefes aldığını hissettim, ama dönüp yüzüne bakmaya cesaretim yoktu. Havada asılı kalan uyarıyı o da anlamıştı. Ne cevap vereceğimi bilemiyordum. Ne yapacağımı da.
Tam son umudumu da kaybetmek üzereyken beni kendisine doğru çevirdi.Konuşurken elleri omuzlarımdaydı.
“Sana karşı duyduğum bu aşk, ölümsüz bir aşk...”





TV ünitesindeki rafları da karıştırırken, ünitenin en alt çekmecesindeki fotoğraf albümüne takıldı gözü. Neden bilmiyordu ama yıllardır bakmadığı albümü eline aldı.
Avuçlarının terlediğini hissediyordu. Onu atmalıydı.
Ama atamamıştı.
Kapağını açarken nefesini tuttu ve ilk fotoğrafta gördü daha yüzünü.
Melis’in.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP