Asude / Dama Aşk Kazanır [ Yorum ]

04:50:00, BY Elsa Kitap -

Merhaba arkadaşlar ben geldim beğeneceğini zi düşündüğüm bir kitap ile. Asude benim sevdiğim yazarlardan biri.  Yazarın kalemi ile ilk Ajan Serisi ' nin ilk kitabı ile tanıştım.
Ve kitaplarımın içinde favori serilerimden.
Gelelim yeni kitabı olan Daima Aşk Kazanır kitabına.  Yazar gene kalemini konuşturmuş ve orta harika bir kurgu çıkarmış.


Rüya babasının iflasına neden olan adamdan.  intikam almak için kuzeni ile seferber olurlar. Fakat kuzenin ona attığı kazık rüyanın hayatını tamamen değiştirir. Aradan geçen zaman diliminden sonra hamile olduğunu öğrenen Rüya bebeğine kıyamaz ve ona kendi imkanları ile bakmaya çalışır.

Fakat hayat şartları onlara adil davranmaz. 
Parasız ve evsiz kalan Rüya kızı için artık yapması gereken şeyi yalar ve kızının babasının yanına gider. 




Tekin Soyönder ise 2 sene önce geceyi birlikte geçirdiği kızı karşısında bulunca şaşırır .  Bir de yanındaki minik kız bebeğinin babası olduğunu söyler. Başlarda bu durumu kabul etmeyen Tekin daha sonra düşmanları
tarafından yapılan tehditler karşısında  onları kabullenir.  Gün geçtikçe kendini kızına   daha yakın hisseder. Beste  tatlı mı tatlı bir kızdır ve Tekin'e her baba diyişinde içine işler. 


Başlarda Tekin'in katı bir karakter olması beni sinir etti. Kendinden taviz vermeyen tavırları.  Fakat sonraları değişmesi üzerine sevdim ben bu adamı. 


Yan karakter ise Serdar ve Aylin ikilisi ni de sevdim . Hikaye başka bir tatlık katmış . Tabi başlarda Serdar uyuz olmadım desem olmaz.  Aylin'e yaptıkları sinir etti adeta.


Kitapda beğenmediğim hiçbir şey yoktu. Herşey olması gerektiği gibiydi. Heme ki kitabın iç ve dış tasarımına diyecek kelime yok. Kitap kapagi da çok güzeldi . Hele ki erkek manken offf dedirtiyor insana.


Yazar gene yapacağını yapmıştı final  de . Bize  bir sonraki yeni kitap dan ipucu ile
sonlandırıyor.  Bu yapılır mı yazarım ya ...
Şimdi merakla bekle dur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP