Seni Severken Kitap // Güneş Demirel [Yorum]

12:10:00, BY Elsa Kitap -

Merhaba arkadaşlar ;
Ben geldim yine bir kitap yorumu ile karşınızdayım.
Ephesus Yayınlarından çıkmış olan ve benim çok sevdiğim bir yazar olan Güneş Demirel kitabı ile karşınızdayım. Güneş Demirel'in ben ilk Şimdi Benimsin kitabını okumuştum ve kitap beni o kadar etkilemişti ki . Asla taviz vermeyeceğim bir kitap. Sonra ise yazarın Sen Yokken isimli kitabını  merak etmeye başladım ve sonunda onu da alıp okudum . Bu iki kitabı size şiddetle öneririm. Yazarın kalemi kendine özgü.  Kitabı okurken sanki kahramanların yanında sizde o olaya tanıklık ediyorsunuz. Güneş Demirel kitaplarında kurguları çok sağlam.
Benim en çok sevdiğim favori yazarlarından bir tanesi kendisi. Okumadığım sanırım iki kitabı kaldı. Onları da Kocaeli Fuarında alacağım.



Gelelim Seni Severken kitabına. İlk başta kitap kapağına bayıldım. 
Ciltli bir kitap . Zaten yayın evi bu konuda oldukça başarılı. Cildin üstündeki motif detayları kitaba başka bir hava katmış adeta.


Kitabın konusu Deniz'in çocukluk arkadaşı ve abisinin en yakın dostu olan Ateş'e  karşılıksız aşkını anlatıyor. Bu aşk öyle bir şey ki günden güne Deniz'i yeyip bitiriyor. Yakıyor kavuruyor. Ateşe'i öğle çok seviyor ki Ateş'in evli olması ve şımarık karısı ile onu mutlu görmesi içindeki acıyı alevlendiriyor. Fakat bu durumdan vazgeçmesi gerektiğini de biliyor ama bilirsiniz insan kalbine söz geçiremiyor. Tam umutları bittiği anda Ateş karısında ayrılıyor ve ikiz bebekleri ile annesinin yanına geliyor. Böylece Ateş yanı başındaki Deniz'i fark ediyor. Başlarda tabi Deniz'i istemiyor. Denizin abisinden çekiniyor fakat sonra beyimiz öle bir aşık oluyor ki sormayın okuyun gitsin.


Deniz ve Ateş'in hikayesine nazaran  yan karakterler olan Deniz'in çırağı Kemal ve annesi Gülsu'nun  da hikayesini konu almış yazarımız. Ben Deniz ve Ateş'in kinden daha çok sevim Gülsu  ve Erkan'ın hikayesini . Keşke daha ayrıntıya girebilseydi yazar. Efsun'un  hikayesi beni çok etkiledi fakat son sayfada kitabı öle bir kapattım ki yüzümde bir tebessüm. 



Elime alır almaz bırakmak istemedim. Bazı yerlerinde içim cız eti bazı yerlerinde ise tebessüm. Yazar kurguyu öle bir kitaba işlemiş ki okuyucusunu etkilemeyi başarıyor. 
Lafın özü ben bu kitabı çok beğendim.  Zaten yazarın tüm kitaplarını çok beğeneyeceğinize eminim. Benim puanım ;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP