(Geveze Kalemler) Matthew Quick - Her İşte Bir Hayır Var Yorum

13:00:00, BY Elsa Kitap -

Herkese Merhabalar 
Kitap dolusu mutlu günler dilerim. Çünkü ben çok mutluyum. 
Geveze kalemler olarak benim ilk turum olacak bu kitap. 
Hepimize hayırlı olmasını dilerim. 

Kitap kapağına beğendiğimi söylemezsem olmaz .
İnsanın iştahını açıyor resmen. 
Tur boyunca bizim kızlarla elimizden cips eksik olmadı. 





Kitaba gelirsek yazar bana ilk başlara çok tanıdık geldi. Daha sonra ise kitaplığımda yazarın 
Umut Işığım kitabını buldum. Hatta filmini bile  araştırdığımda izlediğimi fark ettim. 
Umut Işığım kitabını okurken yazarın kalemini beğenmiştim ve bu kitap da ise yazar gene kendini okuyucusuna sevdirmeyi başarmış. 

Kitap karakterimiz Neil Richard Gere 'a yazdığı mektuplardan oluşmakta. Mektuplar beni o kadar etkiledi ki insanın dünyaya yaşadığı çevreye bakış açısını değiştirdi. 

Annesinin ölümü üzerine kendisini yalnız hisseden Neil hayata yeniden tutunmak isterken kendine yeni bir hayat çizerken bulur. 
Var olan her şeyin   aslında bir sebebi olduğunu her işte bir hayır olduğunu ve annesinin de ona bunu anlatmak istediğini anlar ve bu yolda ilerlemeye çalışır. 

Neil annesine göre mutsuzluklarımız bir başkasının sevinmesinden kaynaklanır. 
Ve terazi hep aynı kefededir. 


Kitap bittiğinde benimde teorim "her işte bir hayır var "teorisi ile aynı oldu
Yani yaşıyorsak var bir sebebi olayın . İsyan etmektense mutlu olmaya bakmak lazım. 

Sizde hayatınızda yaşadıklarınızı sorguluyorsanız "Her İşte Bir Hayır Var "  kitabı sizin aydınlanmanız da size rehberlik yapacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP