Yarına Yürümek / Yasemin Nasır Erbek [Yorum]

00:42:00, BY Elsa Kitap -
Merhaba arkadaşlar gene çok güzel bir kitap ile karşınızdayım içinde bol bol aksiyon , aşk , ve gizem barındırıyor. Kitabımız Parola Yayınları'ndan çıkmış Yasemin Nasır Erbek tarafından kaleme alınmıştır.

Gizem on üç yıl önce babasının ve erkek kardeşinin içinde bulunduğu arabanın trafik kazası geçirmesi üzerine kardeşini ve babasını trafik kazasında kaybeder.Annesi ise kansere yenik düşerek hayata gözlerini yummuştur. Geride kalan erkek kardeşi ile hayat mücadelesi vermeye çalışan işinde daha yeni bir rehberlik öğretmenidir.




Posta kutusunda bulduğu zarf ile hayatı değişir Gizem'in .Zarfın içinde bir fotoğraf vardır.
Fotoğrafta on beş , o altı yaşlarında bir çocuğun sahilde balık avlarken ki resmi vardır. 
Fotoğraf dan bir şey anlamayan Gizem resmin arkasını çevirince arkasında yazan not ile şaşkına uğrar.  Ne yapacağını bilemez. Öldü sandığı kardeşi hayatta ve yaşıyordur. 


Sonra devreye tabi yakışıklı istihbaratçı Mert girer. Gizem kardeşini bulma konusunda Mert'den yardım ister ve sonu belli olmayan bir maceraya atılırlar. İçinde aşkın en tatlı haline tanıklık edeceğiniz ve  sırların , bilinmeyenlerin gün yüzüne çıkacağı bir kitap. 

Kitabın ilk iki sayfalarında olaylara pek anlam verememiştim. Fakat daha sonralarda bende Gizem gibi
aydınlandım. Gizem karakteri aslında zor bir karakter. Saklanan sırların açığa çıkmasını isteyen ve kardeşleri için  canını
bile ortaya koymakta çekinmeyen bir kız. Mert'i seviyor evet ama bazen sevmenin canını bu denli yaktığını ve daha fazla yakabilme ihtimalinden 
korkuyor. 

Mert ise Gizem'e aşık. Ben bu adamın aşk  anlayış yaşayış şeklini çok sevdim. Evet galiba ben bu kitap da en çok Mert'i sevdim.
Mert'e kızdığım zamanlar oldu tabi ama daha sonra kızmalarının yersiz olduğuna kanat getirdim. 


Kitabın sonunda kardeşlerin kavuşmasına  sevindim. Fakat kuklacının kim olduklarını öğrendiklerinde 
aslında pek şaşırmadım. Başından beri kuklacının o kişi olabilir mi diye kendime sormuştum. 
Ve Serap. Serap'ın yaşadıkları beni gerçekten üzdü. En masum kişiydi bence bu hikayede. Tamam bazı
yanlışları oldu ama şartlar öyle gerektirdi. 

Yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen bence kalemi ve dili çok güzel. Akıcı bir anlatım biçimi var. 
Sanki insan okurken film izliyormuş gibi oluyor kitabı. Kitabın içinde o karakterler le birlikte sizde hayat buluyorsunuz sanki. 
Sevgili Yasemin Nasır Erbek'e kaleminde ve yazarlık hayatında başarılar dileriz. İnşallah kitabın devamı olur ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP