[ GKBT ] Zamansız Fırtına | | Linda Howard - Kitap Yorumu

01:11:00, BY Elsa Kitap -

Merhaba arkadaşlar;  
Geveze Kalemler olarak yeni blog kitabımız Martı Yayınlarından  Linda Howard Zamansız Fırtına kitabına düzenledik.  Tur grubumuza bir arkadaşımızın çok beğendiği bir yazar. Çok met etti yazarı bize. Gerçekten de met ettiği kadar varmış doğrusu.  Yazarın kitaplarını en kisa zamanda serisini düzenlemeyi kafaya koydum. Zamansız Fırtına sonra Fırtına kitabını almak istiyorum.


Gelelim kitabın konusuna;  Angie ve Dare birbirine zıt giden aynı zamanda birbirinden falekt şekilde etkilenen iki insan. Müşterilerine av rehberliği yaparak geçimlerini sürdürmektedir ikisi de. Ama Angie'nin işleri Dare ' nin kiler kadar iyi değiller. Bu yüzden evini satıp kasabadan ayrılma kararı kendine yeni bir yaşam sürme kararı alır.  İşte hersey bu kararı alması üzerine başlar Kitapda bir nevi . Devamlı müsterisi Chad Krugman ve onun müşterisine rehberlik  yapmak için  dağa çıkarlar avlanma.   Ay ne aksiyon işte burdan sonra başlıyor millet .  Angie'den duygusal anlamda da etkilenen adamımız Dare Angie'nin tanımadığı iki adam ile birlikte dağa   çıkacak ve bir hafta etrafında  olmasından dolayı sıkıntılıdır. 

Daha sonra Angie 'nin peşinden gitmeye yanındaki adamlara da hem gözdağı verebileceğini düşünür. Fakat onu neler beklediğini bilmez tabi.  

Daha sonra aksiyon gerilim romantik sahneler sahne oluyorsunuz.  Basta şu Chad bende guvenmedim . Sevmedim yani karakteri. Zaten iyiki de sevmemisim . Nefesinizi kesecek sahnelere gem vuruyorsunuz. Herşey rağmen son sahne o kadar güzeldi ki.  
 

Yazarın bende ilk kitabı okumam ile yazarın tam bir bağımlısı oldum rasmen.  Bu turu aldığımız için mutlu oldum iyiki almışız dedim. Kitap kapagi da  bence anlamlı. Fırtına kitabının kapağına çok benzettim.  En kısa zamanda listeme girdi yazarın kitapları.  Benim bu aksiyon ve romantik tadında gerilim kitabı sevenlere yazar tavsiyemdir. Kitaba puanim; 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP