Pinokyo'nun Rüyası- Selvi Atıcı (Kitap Yorumu)

08:34:00, BY Sümeyye Tunca -
Merhaba arkadaşlar ;
Yeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım.  
Selvi Atıcı - Pinokyo'nun Rüyası kitabı ile geldim bugün . Aslında daha önce pdf halinde okumuştum fakat kitap olarak ayrı bir güzel  olduğundan okumak hazır Buse ve Nurhayat ablalarım okurken bende onlara eşlik ettim. Ve inanın ki çok zevk aldım. Onlarla kitap okumak bir başka ya . İkisini de çok seviyorum . Buradan onlara selamlar gönderiyorum....




Gelelim kitabımıza. Zaten bir Selvi Atıcı fanı olduğumdan dolayı bir çırpıda okudum kitabı. 
Ömer işinde başarılı bir doktordur. Aynı zamanda yakışıklı ve çapkın. İnsanların yoksulların yardıma hiç çekinmeden koşan biri. İş çıkışı arabası ile evine doğru giderken tıkanan trafikte zaman harcamak istemeyen Ömer ; girdiği ara sokakta arabasının üstüne bir kız düşer. Hemen ambulans çağıran Ömer kızın tekrardan gözlerini açması için tüm imkanlarını seferber eder. 

Gazel ise hayattın acı yüzü ile karşılaşmış, babası bıçaklanma sonucu ölmüş annesi ve kardeşini de hastalık yüzünden kaybetmiş bir kızdır. Para sıkıntıları yüzünden başına açılmamış dert kalmamış daha 20 yaşında biridir. 


Gazel'in gözlerini açması ile Ömer'in sanki dünyası aydınlanır . 
Kısacası Gazel artık ona bir yoldaş olacaktır. Ayyy gerisini anlatmamak için kendimi zar zor tutuyorum . Ama ben şimdi size kitabı anlatırsam ne kalır ki geriye dimi. 




Kitap da Ömer'i ben Gazel'in onun hayatına girmesi ile değişmesinden sonra sevmeye başladım. Aşık bir Ömer . Her gün Gazel çok seviyor diye ona çikolata alan bir Ömer. 
Gazeli herkesten kıskanan ve korumaya çalışan bir Ömer. Valla böle Ömer'e kim aşık olmaz ki. 


Kitabın dili o kadar güzel ki kitap bir anda bitiveriyor ve siz farkına bile varamıyorsunuz.  
Yazarın kalemine zaten diyecek bir şey yok .  Selvi Atıcı'nın kalemi ile daha tanışmadıysanız  derim ki alın hemen okuyun ya ne duruyorsunuz. Macera ve aşk konulu kitapları sevenler için Pinokyo'nun Rüyası tam sizlik. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder