MASKELİ GÜNLÜKLER İLE OKUMA ETKİNLİKLERİ #2 HATİCE KURTARAN - SENİ İSTEMİYORUM KİTAP YORUMUM

10:47:00, BY Elsa Kitap -



Herkese Merhabalar ;
Bildiğiniz üzere Maskeli Günlükler ile Okuma Etkinliği ile Konuk Oyuncu olarak
yer almaktayım. Etkinlik kitabımız ise Hatice Kurtaran Seni İstemiyorum kitabı. 
Bugün benim kitabı yorumlama günüm.
Hadi hep birlikte kitabı inceleyelim...




Kitabın Adı : Seni İstemiyorum
Yazar: Hatice Kurtaran
Sayfa Sayısı:398
Yayın Yılı :2015
Yayınevi : Mendirek Yayınları



İki Töre Kurbanının  Deli Dolu Kıskan Aşıklar.

Yeni ve akıcı bir kitap daha bitirmiş bulunmaktayım. Bir günden kısa bir sürede bitirmiş olduğum bu kitabı elimden bırakasın gelmedi diğerleri gibi. 
Yazar anlatım yeteneğini o kadar güzel telaffuz etmiş ki okuyucuyu sıkmamaya çalışılmış.
Bu konuda kendisini tebrik eriyorum ve başarılılarının devamını diliyorum.




Hani derler ya aşk hiç ummadığın anda gelir konar kalbine. 
Günden güne büyümeye başlar ve sonunda her büyüyen fidan gibi filiz verir toprağa.
İşte onlarında aşkı öyleydi bir nevi. 
Aileleri arasında kan davasını durdurmak için feda etmişlerdi birbirlerini.
Çünkü ikisininde istediği artık kan dökül memesiydi.  
Ailelerine bu acıyı bir daha yaşatmamaktı.

Kendi canından çok sevdiği ağabeylerinden Murat'ı  toprağa veren Derin 
geride kalan tek abisini de kaybetmemek ve babasına bir evlat acısı yaşatmamak için 
Kan davalısı olan Sıraç ile evlenir. Başta bu evliliği istemeyen fakat daha sonra Derin'in matem güzelliğine kapılan Sıraç  kendini karısına kör kütük aşık bulur. 

Bazı hatalar yapar fakat Derin'den vazgeçmez. 
Zaten  her hikayede olmaz mı sevenleri ayırmaya çalışan kötü insanlar. 
İşte kötü insanların başında gelir Sıraç'ın annesi Jiyan ana. 
Ölen oğlunun ölümünden sorumlu tutar Derin'i ve  arkasından işler çevir. 
Bir diğer kötü karakter ise Banu. Ah o Banuyu bana vereceklerdi de bak ben onu nasıl yolarım ki sormayın. 

Kitabın konusunda ne arasanız var. 
Kıskançlık, aşk , özlem, sevgi, acı, 


Yazarımız Hatice Kurtaran'a yazarlık hayatı boyunca başarılarını dilerim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP