[Kitap ]Hiç Hesapta Yoktun SEN - Nazmiye SÜMER || TANITIM

03:37:00, BY Elsa Kitap -




Yazar: Nazmiye Sümer
Yayınevi: Mendirek Yayınları
Sayfa:568
Yıl: 2015


Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesinin aracılığıyla ileten bu adam; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu.İntikam almam artık kaçınılmazdı.
"Evli misin?" diye sorduğumda şaşırdı. "Hayır," dedi. 
Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.
"Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?" 
derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum.Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, "Hayır," dedi.
"Güzel!" dedim neşeyle. "Beni kaçırsana!" 
Karadenizin hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi

(Tanıtım Bülteninden)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP