[Kitap] Ben Baba Olamam - Aydan İNAN - Yorum

10:20:00, BY Elsa Kitap -



Bir süre sadece kucağında duran küçük bebeğe baktım. Öyle masum ve her şeyden öylesine bihaberdi ki kalbimde küçük bir sızı hissetmiştim. Kendi salaklığım yüzünden masum bir bebeği tam 1 yıl boyunca babasız bırakmıştım. Ve muhtemelen hep yanında olan annesi benim yüzümden intihar etmişti. Suçlu bendim. Kalbimin sesi kulaklarımı delerken kendimin bile az duyduğum sesimle fısıldadım. “Buradayım. Baba artık yanında”




Josan Hunter üniversite dördüncü sınıf öğrencisi. Bulunduğu okulda oldukça popüler.
Kusursuz ve yakışıklı bir genç..
Sevgilisi ise Lauren Sparks en tartışmasız okulun en güzel kızı fakat bence kibirli ve kendini beğenmişin teki.

Josan yine  jaguarıyla okula geldiği bir günde sevgilisi ile havalı havalı gezerken karşına bir kız çıkıyor.
Kızıl saçlı kehribar renkli gözlere sahip . Josan bu kızın kendisini nereden tanıdığını bilmiyor.Fakat arkadaşlarına ve
Lauren'e kuzeni Anna olarak tanıştırıyor.

Kız ile baş başa geldiklerinde ise kızın kim olduğunu öğreniyor ve hayatının eskisi gibi olamayacağına kanaat getiriyor.
Kızın ablası ile bir sarhoş olduğu bir gece birlikte olduğunu ablasının intihar ettiğini ve bir oğlu olduğunu öğrenen Josan sanki dünyalar başına yıkıldığını sanar fakat
ilerleyen günlerde anlar ki dünyası başına yıkılmamış hatta yeniden doğmuş olduğunu fark eder.
Sarah'ın bebeğe tek bakamadığı için Josan'dan artık ona bebeğe bakma konusunda yardım etmesini ister.





Austin yani Josan oğlu olmakta Josan'la çok iyi anlaşır . Josan bebeği benimser kabullenir.
Bu kadar çabuk kabullenmesinin sebebi ise eskiden babası ile arasında yaşananlar.
Josan babası ile aralarında imrenilecek bir ilişki varmış fakat babasının yaptığı bir hata ki o hata da annesini aldatması ve
annesinin Josan ile birlikte babasını o kadınla aynı yatak da yakalaması. Annesi o günden sonra Josan'ı babasına
göstermemiş. Josan da bundan dolayı babasından nefret ediyor.Fakat babası onu ilk günkü gibi seviyor ve ona ilk günkü gibi dediği gibi "Gün Işığım" diyor.
Josan'ın da bir gün ışığı vardı tabi oda Austin.
Josan babası oğlundan gelen bir telefon ile oğlunu merak eder ve yanına gelir ve minik torunu Austin ile tanışır.
Daha sonra işte Austin babasını affeder.


İlerleryen bölümlerde Josan kehrimal gözlü Sarah'a aşık oluyor ve onu herkesten kıskanıyor.
Sonra ise Sarah'ın sakladığı bazı gerçekleri Sarah'ın ona anlatması ile öğreniyor.
Bu bölüm benim çok hoşuma gitti çünkü hep Sarah'ın o bebeğin annesi olmasını dilemiştim ki dileklerim gerçekleşti.
Josan romantik bir şekilde sevdiği kadına evlenme teklifi ediyor. Tabi bu arada Laurende de ayrılıyor.
Ayrılığı yediremeyen Lauren düğünlerini basıyor ve Sarah'a zarar veriyor. Allah'tan Sarah'a ve bebeğine bir şey olmuyor. Bebek dediysem bu bebek
Austin değil Sarah ve Josan yeni bebekleri...
Evet Sarah hamile.

Zaman hızlıca ilerliyor. Josan babası annesi ile barışıyor. Josan kızı oluyor. Ona gün ışığım anlamına gelen Sunshine adını koyuyor.
Fakat kız Ausitin'in doğum gününde burnu kanar ve hastaneye götürülür böylece kanser olduğunu öğrenirler fakat erken teşhis için şanslılar.
Kitabın sonunda ise Sunshine iyileşiyor ve tüm aile hep bir arada mutlular....


Valla ben bu kitabı okurken bayıldım. İlk başlarda kitabın adından içerisinin sıkıcı olabileceğini tahmin etmiştim fakat hiç de öle olmadı  okutturdu da okutturdu bırakasım gelmedi elimden. Heleki bir bölüm var ki sormayın. Austin'e Josan kuvvete işemeyi öğrettiği kısım
Allah'ım ya yok böyle bir şey gülmekten kırıldım.

Neyse sevgili yazarımızın ellerine sağlık . Harika bir kitap olmuş  değerli yazarımızın diğer kitaplarını da okumak isterim.
Bu kitaba puanım benim tam 5 puan. Çünkü bu puanı hakketti.




1 yorum:

  1. Teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın
    http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP