Gecemin Yıldızı - Özlem Aydemir Kitap Yorumu

07:29:00, BY Elsa Kitap -






"Ellerini bırak o zaman" dedi . Gözlerim hızla gözlerini bulunca yutkunmadan edememiştim . Yiğit Bey bu halime aldırış etmeden, " Bu eller bana baharı hissettiriyor." dedi . Bir anda bir patlama olup tüm  duygularım ortalığa saçılmıştı.  Ağlamak için kendimi zor tutuyordum. Hıçkırığım boğazımı düğümlemiş, yutkunmama bile izin vermiyordu.  Bir yandan sıkıca boynuna sarılmak, dudaklarımdan öpmek istiyordum. 

Ben bunlarla savaşırken ,  derin bir nefes alarak ,  " Aklımı başımdan alan bu gözlerini de bırak . Bırak ki aklım bir an olsun yerine gelmesin.  Bir de unutma,  nefesini bırak.  Yaşayabilmen için ona her şeyden çok ihtiyacım olur, " dedi ve duraksadığında tekleyen sesimle,  "Yiğit ..." 
 
Bey dememe fırsat bırakmadan parmakları dudaklarımın üzerinde belirdi . Bu hareketi beni sustururken daha içten bir şekilde,   " Hatta gecemi aydınlatsın diye yıldız, misali gülüşünü bırak, " dedi.  

 


Merhaba herkese #geceminyildizi kitabı benim ilk Özlem Aydemir kitabım . Fakat ben yazarın kalemine bayıldım .  Kendine haz duru ve sade bir yazı stili var kendisinin . Bunu zaten kitabı okurken anlayacaksınız . Elimizden düşürmeden okuyacaksınız .

 Kitap annesini kaybetmiş  babası ve üvey annesi ve üvey annesinin oğlu ile yaşayan bir kız Aylin hayatını anlatıyor . Aylin karakteri beni çok etkiledi . Aylin kadar beni etkileyen bir diğer karakter ise tabi ki de Yiğit oldu. Yiğit koca yürekli yakışıklı adam. Yiğit'in Aylin'i sevme biçim beni bitirdi.  Onu tüm  kötülükten korumak istemesi  kendinden bile sakınmasi of çok güzeldi be.

Başlarda sevmediğim fakat daha sonra sevdiğim karakter olan Kadir'e çok üzüldüm.  Bahar ile yaşadıkları sonunda o da mutlu oldu derken ...


Yazar kitabı çok güzel bir finale bağlamış .
Ne diyim tekrardan okur musun deseler okurum valla kitabı. Ben okudum beğendim şimdi sıra sizde . Siz de bakalım benim kadar beğenicek misiniz? 

Yiğit ve Aylin 'in  aşkı ile sınanmaya aşkın bazen  hüzünlü bazen sevinçli hallerini yaşamaya hazır olun derim 😉😉😢😢😢💕💕💕



"Ölüm her zaman ayrılık değildir . Bazen ara verilen bir mutluluktur.  Bir gün ara verdiğin mutluluk ,  zamanı geldiğini söyler ve seni sarar. Tüm özlem duyulan aşklar,  bir gün mutlaka kavuşur. " 

1 yorum:

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP