Elif Yılmaz Yeni Kitabı Romantik Savaşı

03:19:00, BY Elsa Kitap -







 Kitabın Adı: Romantik Savaş
Yazarı: Elif Yılmaz
Seri Adı: Romantizm Serisi
Seri Sıralaması: #2
Yayınevi: Postiga Yayınları
Sayfa Sayısı: 384



*****
Arka Kapak

Birbirinden nefret eden iki insan aynı evde yaşayabilir mi? Liz Grayson'ın, ailesiyle İngiltere'ye taşınmayı reddedince, kendine yeni bir ev bulmaktan başka çaresi kalmamıştı. Buraya kadar her şey güzeldi. Esas felaket, bir gram bile sempati beslemeyi reddettiği Christopher Gonzalez'le aynı evi tutmaya karar verdiğinde başlamıştı. Onlar artık ev arkadaşıydı! Peki, Chris uslanmaz bir çapkınken, umutsuz bir romantik olan Liz ona katlanabilecek miydi? İşte bu konu, tartışmaya açıktı. Romantizm yeteneklerini gösterme sırası şimdi Liz'deydi. Savaş başlasın… Ateş! "Ben kaybedeceğimi bile bile cepheye yürüyordum. Silahlarım onunkiler kadar iyi değildi. Savaşa 1-0 yenik başlamış olmanın zayıflığı ve yorgunluğu içindeydim; ama bunların hiçbirini bilmiyordum. Keşke birileri beni uyarmış olsaydı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP